Цей сайт використовує cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші вподобання, це допоможе показати краще для Вас

Наша мета - розвиток і повноцінне функціонування вашої CRM

Налагодження ваших процесів у вашій CRM для її максимально ефективної роботи. Регулярний контроль якісного ведення CRM

Деякі елементи супроводу

  • Бізнес-архітектура
    Налаштуємо систему продажів, що масштабується на базі вашої CRM
  • Моніторинг інтеграцій
    Забезпечимо функціонування інтеграцій вашої CRM з сайтом, телефонією, іншими сервісами. Підтримка інтеграцій в робочому стані
  • Аналітика бізнес показників
    Оцифровка KPI відділу продажів і всієї компанії в візуальні дашборди, автоматична аналітика даних
  • Мониторинг CRM
    Підтримка актуальності процесів CRM, швидкість реакції на заявку, контроль закриття угод, аналітика причин відмов, рекомендації щодо усунення "пляшкового горлечка в продажах"
  • Коригування збору інформації
    Актуальність ведення і наповнення даними вашої системи, рекомендації за джерелами пошуку інформації для розробки клієнтів
  • Удосконалення системи
    Рекомендації щодо поліпшення роботи системи продажів, підключення передових інтеграцій, впровадження кращих практик
Формат співпраці
  • Персональний чат з аналітиком
  • Щотижневі мітинги в Zoom для обговорення наступних завдань
  • Особистий кабінет з історією та взаємодії і завданнями
  • Щотижневий звіт за ключовими показниками відділу продажів
Часті питання