4 ТИЖНЯ НАВЧАННЯ
Курс для керівників відділу маркетингу і власників бізнесу. Зробіть маркетинг невід'ємною частиною продажів в компанії
Формувати і управляти командою CRM
Створювати та реалізовувати CRM-стратегію
Монетизувати клієнтську базу.
Введення в CRM-маркетинг
Що таке CRM-маркетинг і для чого він потрібен. Що туди входить? План курсу, аудит власного відділу продажів до старту
Основні канали комунікації в B2B
Канали комунікації, їх види та особливості. Сервіси для комунікації і стратегія просування
Програми лояльності в B2B
Цілі та види програм лояльності Як розробити програму лояльності і оцінити результат.
Аналіз бази клієнтів
Аналіз клієнтської бази. Метрики для аналізу. Методи аналізу, сегментації та кластеризації.
Стратегія управління клієнтською базою
CRM стратегія. Як створити і реалізувати CRM стратегію. Інструменти, шаблони і успішні практики
Ключові показники ефективності
Як оцінити і підвищити конверсію каналів CRM-маркетингу
В результаті
Дізнаєтеся, які інструменти утримають клієнтів і збільшать прибуток компанії. Навчіться розбиратися в механіків CRM-маркетингу і зможете швидко скористатися їхнім досвідом в бізнес-процеси. Розберетеся, як побудувати CRM-стратегію компанії, зібрати і ефективно використовувати базу клієнтів.
Підтримуюча сесія через 30 днів
6 тижнів спільної роботи, індивідуальні розбори, шаблони і практика
«Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c політикою конфіденційності»