Цей сайт використовує cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші вподобання, це допоможе показати краще для Вас
Блог

ЯК ЗАПРОВАДИТИ СRM В ВАШ ВІДДІЛ ПРОДАЖУ

Зараз корисність CRM знаходиться десь між «неймовірно корисною» і «абсолютно необхідною». І якщо ваша компанія досі не використовує CRM, ви можете підірвати потенціал свого бізнесу.

Потрібно визнати, що впровадження CRM — це трудомісткий і складний процес, тому, якщо ви розглядаєте можливість використання CRM в перше, або вирішили перейти на новішу CRM важливо мати важливо розуміти, як працює цей процес.


Обміркуйте потреби та цілі свого бізнесу і визначте для них відповідну систему


CRM - це засіб для досягнення ваших цілей. Система повинна вирішувати завдання бізнесу і вдосконалювати процеси, що існують. Тому, якщо ви хочете отримати максимальну віддачу від своєї CRM, важливо визначити області для поліпшення.

Вам необхідно визначити, які конкретні проблеми чи перешкоди ви сподіваєтеся виправити за допомогою CRM. Вам потрібно більше інформації про вашу воронці продажів? У вас проблеми з надійним плануванням зустрічей з потенційними клієнтами? Або вам потрібно засіб для смакоти комунікацій компанії в єдиному просторі?

Знайдіть CRM, яка відповідає загальним характеристикам вашого бізнесу і містить функції, які вам найбільш цікаві. Після того, як ви вибрали ту, яка, на вашу думку, буде працювати краще за все, ви можете приступити до виконання іншої частини процесу.


Призначте керівника процесу впровадження в вашій команді


Вам абсолютно необхідна тільки одна конкретна людина для роботи, назвіть його менеджер проєкту.  Така людина повинна володіти знаннями ваших процесів. Мати уявлення про потреби, які ви вирішуєте на першому етапі, і лідерські навички, щоб процес тривав. У деяких випадках вам може знадобитися партнер по впровадженню. Це команда фахівців, які добре знають продукт, який ви вибрали для впровадження.


Приготуйтеся до того, що впровадження CRM може бути складним процесом з великою кількістю ітерацій. Важливо мати когось, кому можна довіряти, щоб переконатися, що всі, хто працює над проєкт, рухаються синхронно і досягаюсь поставлених вами конкретних цілей і результатів.


Підготуйтеся до запуску


Ключовий фактор впровадження, який визначить успіх роботи CRM - це навчання. Необхідно, щоб ваша команда знала, як правильно використовувати нову систему, якщо ви хочете отримати від неї максимум.

Також важливо протестувати роботу системи на тестовій фокус-групі групі співробітників і виявити успішні боки та прогалини, які варто усунути перед розповсюдженням на інші відділи.


Підготуйте ваші дані


У більшості випадків впровадження нової CRM мало що значить без даних про клієнтів і продажів, які ви вже накопичили за роки. Міграція даних - складний, але важливий компонент успішної реалізації CRM, і при її виконанні слід враховувати кілька ключових факторів.

  • Якість бази даних: не слід імпортувати в систему все, поставте завдання проаналізувати базу та виокремити "сміття". Актуалізація бази допоможе, по-перше, опрацювати поточних клієнтів, по-друге, дасть розуміння де брати нові угоди. 
  • Переконайтеся, що переносяться дані точні й актуальні. Також необхідно зробити резервну копію даних на випадок, якщо щось піде не так під час процесу міграції даних.

Розробіть план впровадження CRM і підготуйтеся до запуску


Тут необхідно врахувати які підрозділи необхідно включити в CRM: продажі, закупівлі, маркетинг, супровід.

  • Які функції найкраще підходять для потреб вашого відділу продажів?
  • Які функції вашої CRM найкраще впишуться в їх робочі процеси?
  • Як інші відділи вашої компанії також будуть використовувати цю систему?
  • Важливо відповісти на такі питання, щоб допомогти у вирішенні таких аспектів вашої реалізації, як розробка добре структурованого інтерфейсу CRM.

Визначте критерії успіху впровадження


Встановіть цілі та результати, які можна виміряти, щоб оцінити, чи покращує нова система продажі. Потрібно враховувати не тільки жорсткі кількісні показники продуктивності, але і показники швидкості прийняття рішень, конверсію з етапу в етап, збільшення показника LTV

Також важливо постійно питати та прислухатися до відгуків своєї команди. Питайте:

  • Чи полегшує ця нова система їх роботу?
  • Як це співвідноситься з вашої попередньою системою?
  • Чи дає це їм більше часу і гнучкості для безпосередньої взаємодії з потенційними клієнтами?

Варто відзначити, що впровадження - це безперервний процес вдосконалення. Слідкуйте за тим, як це покращує ваші бізнес-операції. В ідеалі впроваджена CRM повинна забезпечити імпульс вашому бізнесу і, не тільки окупити вкладені інвестиції, але і принести зростання продажів до 30%.




Тут ви можете проконсультуватись с нашими експертами щодо впровадження та обраної вами системи