4 ТИЖНЯ НАВЧАННЯ
Курс по сфокусованому підходу залучення клієнтів в B2B.
Як узгодити функції продажів і маркетингу, а також досягти цілей по виторгу і чистого прибутку.Вийти на будь-якого ЛПР і закрити його на зустріч
Персоналізувати комерційні пропозиції для кратного зростання
Впровадити метрики і вимоги до маркетингу на основі ABM підходу
Основи ABM маркетингу
Чому ABM повинен стати вашою основною маркетинговою стратегією.
Що не так з вашої лідогенераціі.
3 типу і 6 процесів ABM маркетингу.
Сегментація і вибір цільових клієнтів
Основні фактори сегментації
Джерела інформації для збору бази клієнтів
Як збирати "правильні" дані і використовувати їх для залучення клієнтів і збільшення продажів
Розвідка потенційних клієнтів
Де шукати інформацію про клієнта: первинні і вторинні джерела
План розвитку пріоритетних клієнтів
Рівні інформації про клієнта
Розробка ціннісних пропозицій
Створення персоналізованого пропозиції
Типи ціннісних пропозицій
6 кроків для розриву шаблону клієнта
Вирощування і розвиток клієнта
Основні групи KPI і цілепокладання
Точне вимірювання і оцінка ABM програм
Робота з лійкою і циклами продажів
Ключові показники ефективності ABM
Створення ABM програм
Приклади ABM програм
Карта торкань до клієнта
Бюджетування і план планування
Автоматизація та цифровизация роботи маркетингу і продажів
Ви отримаєте знання про супровід клієнта по всьому циклу покупки і експлуатації, розуміння зон впливів осіб, залучених в угоду. Навчіться прямий персоналізованої комунікації - стандарту комунікацій для b2b компаній. Впровадження ABM маркетингу не вимагає астрономічних інвестицій і при цьому дасть вашій компанії додатковий оборот, довготривалі партнерства.
Офіційний сертифікат
6 тижнів спільної роботи, індивідуальні розбори, шаблони і практика