Блог

У 2020 ПРО АВТОМАТИЗАЦІЮ ПРОДАЖІВ НЕ КАЖЕ ТІЛЬКИ ЛЕДАЧИЙ


У 2020 про автоматизацію продажів не каже тільки ледачий. Про те, як CRM допомагає власникам бізнесу та менеджерам з продажу ми вже декілька разів писали, обізнаність росте, все частіше можна зустріти компанії з налаштованими та зарядженими црмками. Вже майже ніхто не дискутує щодо необхідності відслідковувати ліди, створювати базу даних, захищати клієнтську базу, вести звітність та планувати роботу по кожному клієнту.

Однак на ринку є кілька рішень, крім CRM, які суттєво впливають на зростання продажів. Отже, зустрічайте - його величність Корпоративний портал (далі просто портал).

Що таке корпоративний портал?

Корпоративний портал - це внутрішній простір, в якому працюють, спілкуються, навчаються та навіть вітають з днем народження, або восьмим березня. На відміну від CRM, корпоративний портал збирає та поєднує дані про всі дії співробітників, клієнтів та підрядників компанії. Його мета - спростити роботу, зробити комунікацію та складні процеси легкими та зрозумілими.

Корппортал, містить наступний функціонал:
    Стрічка новин компанії ;Календар подій співробітників та компанії;Інструменти роботи з завданнями;Чат та дзвінки, ваша внутрішня соц.мережа, ваш власний інстаграм, фейсбук, тік-ток, у когось - твітер));Звіти, облік робочого часу, інструменти документообігу;Автоматизований документообіг та Диск;Учбовий портал;Пошта, телефонія, відкриті лінії;Круті інструменти аналітики.Кілька слів про інструменти, які будуть корисні відділу продажів.

    Контроль часу, завдання та планування роботи відділу продажів

    Календар допомагає ефективно розподілити робочий день, тиждень, запланувати командну роботу, забронювати кімнату для перемовин, або цінного спеціаліста. Виставити у роботі пріоритети, зменшити вплив “пожирачів часу”, тримати баланс між важливим та терміновим. Календар чудово сінхронізується з смартфоном на Android або IOs.Нагадування про подію дозволить підготуватись, чек-листи або коментар не дадуть забути найменшу дрібничку.

    До того ж, корпоративний портал виконує і дисциплінуючу функцію - контроль виконання завдань та самоконтроль для співробітника. Якщо, співробітник не може вирішити задачу самостійно, він може підключити колег або керівника. Завдяки корп порталу, співробітник врахує час потрібний на виконання завдання, спланує більш якісно терміни та не прогавить дедлайни.

    Наскільки все це важливо для відділу продажів можемо не уточнювати, бо більшість клієнтів вимагає швидкості та якості при вирішенні своїх питань, що потребує від керівника швидкості у постановці завдань, тримання руки на пульсі процесів, можливості відслідкувати історію змін, проконтролювати та оцінити результат.

    Мій та загальний Диск

    Корпоративний портал включає можливість зберігання багатьох типів файлів, макети, рахунки, робочі документи, фотозвіти. За рахунок єдиного інформаційного простору колеги можуть працювати з одними й тими ж файлами, редагувати його, оперативно узгоджувати зміни. Тільки уявіть скільки часу може економити відділ продажів коли узгодження договору або макету проходить в онлайн режимі, більше не буде черги до юриста, або перегрузки дизайнерів. Маленька додаткова перевага, яка суттєво скорочує цикл угоди.

    Файли, що зберігаються на диску корпоративного порталу можуть бути використані менеджером на зустрічі, у відрядженні, незалежно від того, що в нього працює смартфон або ноутбук. Ш - значить швидкість)

    А ще нагадаємо про інструкції, регламенти та стандарти. Як вони зберігаються зараз? Найчастіше при аудиті відділу продажів їх просто не можуть знайти. А тепер проста загадка: стажер відділу продажів хоче отримати доступ до…, а сисадмін на весіллі сестри, кого буде відволікати стажер? Вірно - керівника. А як щодо впорядкованої бібліотеки внутрішніх документів, з чітко налаштованими правами доступу, де видно актуальність регламентів? Так це робить можливим корпоративний портал.

    Файли на корппорталі не тільки зберігаються та редагуються, вони синхронізуються - це значить, що їх легко тримати в актуальному стані. До того ж пошук навіть на великому порталі легкий та інтуїтивний.

    Додаткова фіча порталу - можливість ділитись документом з клієнтом, менеджер виключає зайві дії по відправці документів, але буде мати доступ, це також пришвидшить комунікацію з клієнтом

    Внутрішнє навчання менеджерів відділу продажів

    Найбільш популярною функцією корпоративного порталу є швидке навчання та розвиток співробітників. Потрібно швидко інформувати про зміни у продуктах, сервісах, умовах роботи, а також навчати. Керівник може проконтролювати хто ознайомився з новою інструкцією або тренінгом, може викласти у базу знань нову інформацію про конкурентів, їх акції та фішки. Тренер або спеціаліст з навчання може додати еталонні дзвінки або такі приклади листів, розмов, які краще уникати. Головне, що всі успішні дії або помилки в роботі будуть збережені і використані як засоби для навчання, а знання та досвід не залишать компанію разом з менеджером-зіркою.

    Якщо ви компанія до 50 співробітників, або великий відділ продажів з віддаленими підрозділами найкращим рішенням буде почати використовувати корпоративний портал вже сьогодні. Ми допоможемо підібрати для вас найкраще рішення та впровадити його в ваш бізнес. Зробіть своїх менеджерів трохи швидшими та організованими.