ТЕХНІЧНИЙ СУПРОВІД вашого
Бітрікс24. Налагодження ваших процесів у вашій CRM для її максимально ефективної роботи. Регулярний контроль якісного ведення CRM
1
2
3
ЯК
ЦЕ ПРАЦЮЄ
Підтримка актуальності процесів CRM, швидкість реакції на заявку, контроль закриття угод, аналітика причин відмов, рекомендації щодо усунення "пляшкового горлечка в продажах"

Актуальність ведення і наповнення даними вашої системи, рекомендації за джерелами пошуку інформації для розробки клієнтів
Швидка відповідь на звернення та розв'язання поточних проблем користувачів. Візьмемо на себе спілкування з розробником, допоможемо користувачам ефективніше взаємодіяти з системою.
Навчання користувачів та консультації бізнес-аналітика щодо розвитку системи з точки зору продажів та сервісу, а не підлаштування під систему
Невдача — це просто можливість почати знову

але цього разу більш розумно

Генрі Форд
1945
Назад
Вперед
>200
95%
<30
проєктів
впровадження
задоволених
клієнтів
хвилин до
першої відповіді
АКЦІЯ
СІЧНЯ
Звичайна ціна
За пакет 5 годин технічної підтримки
3750 грн
Тільки в
січні

5 годин підтримки
Контроль над поставленими завданнями
Трекінг часу на вирішення
3000 грн
ВИРІШИЛИ?
СТАРТУЄМО?
F.A.Q
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ НА ПІДТРИМКУ
ПОСПІЛ
КУЄМОСЬ?
support@pddpro.com.ua
+38 (097) 000-3507