PDD PRO
ПІДТРИМКА
ТА РОЗВИТОК ВАШОЇ
CRM
7
24
ТЕХНІЧНИЙ СУПРОВІД вашого
Бітрікс24. Налагодження ваших процесів у вашій CRM для її максимально ефективної роботи. Регулярний контроль якісного ведення CRM
ЯК
ЦЕ ПРАЦЮЄ
Підтримка актуальності процесів CRM, швидкість реакції на заявку, контроль закриття угод, аналітика причин відмов, рекомендації щодо усунення "пляшкового горлечка в продажах"

Актуальність ведення і наповнення даними вашої системи, рекомендації за джерелами пошуку інформації для розробки клієнтів
Швидка відповідь на звернення та розв'язання поточних проблем користувачів. Візьмемо на себе спілкування з розробником, допоможемо користувачам ефективніше взаємодіяти з системою.
Навчання користувачів та консультації бізнес-аналітика щодо розвитку системи з точки зору продажів та сервісу, а не підлаштування під систему
1
2
3
Невдача — це просто можливість почати знову

але цього разу більш розумно

Генрі Форд
1945
Назад
Вперед
>200
95%
<30
проєктів
впровадження
задоволених
клієнтів
хвилин до
першої відповіді
АКЦІЯ ЛИСТОПАДА
Звичайна ціна
За пакет 5 годин технічної підтримки
3750 грн
Тільки в листопаді

5 годин підтримки
Контроль над поставленими завданнями
Трекінг часу на вирішення
3000 грн
ВИРІШИЛИ?
СТАРТУЄМО?
F.A.Q
Навіщо мені супровід?
Бізнес-процеси компанії рухливі, міняються кількість співробітників, плани продажів, джерела лидів, воронки. Якщо на старті вийшло налаштувати зручну CRM, то через місяць при відсутності розвитку і супроводу ви отримаєте:
- накопичилися незначні помилки, які псують життя користувачам CRM,
- звичку команди, що в CRM все працює «як попало»,
- порушення поточних бізнес-процесів, через те, що відділ продажів не використовує регламентам,
- невідповідність CRM реальним процесам компанії,
- "втеча" співробітників з CRM у звичні та більш зручні інструменти.
Ви можете звернутися до нас і без супроводу, але витратите більше грошей і часу.
Що входить до роботи з супроводу?
У форматі супроводу ми повністю беремо на себе:
- налаштування інструментів базовому функціоналу CRM (воронки продажів, маркетингу, відтоку, картки всіх сутностей, шаблонів листів і повідомлень, впровадження чат-ботів, настройка базових інструментів аналітики тощо);
- підбір і налаштування інтеграцій з будь-якими готовими віджетами / сервісами;
- доналаштування IP-телефонії, інтеграцію з сайтом, online-чатами, call-back формами;
- навчання в форматі вебінарів або відеоуроків;
- написання технічного завдання до будь-яких доопрацюванням і інтеграцій з сервісами;
- регулярний аудит роботи в системі, зустрічі-розбори питань і вузьких місць в роботі команди та бізнес-процесах компанії;
Що не входить в роботи по супроводу?
Для кожного з пунктів нижче ми готові написати якісне технічне завдання і реалізувати його нашими силами або в тандемі з іншими підрядниками, але в рамках окремого проєкт.

1) Індивідуальні кастомні рішення, для реалізації яких потрібні ресурси нашої команди розробки.
2) Інтеграція з 1С.
4) Налаштування рекламних кампаній
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ НА ПІДТРИМКУ
ПОСПІЛ
КУЄМОСЬ?
support@pddpro.com.ua
+38 (097) 000-3507