ТЕХНІЧНИЙ СУПРОВІД вашого
Бітрікс24. Налагодження ваших процесів у вашій CRM для її максимально ефективної роботи. Регулярний контроль якісного ведення CRM
ЯК
ЦЕ ПРАЦЮЄ
Підтримка актуальності процесів CRM, швидкість реакції на заявку, контроль закриття угод, аналітика причин відмов, рекомендації щодо усунення "пляшкового горлечка в продажах"

Актуальність ведення і наповнення даними вашої системи, рекомендації за джерелами пошуку інформації для розробки клієнтів
Швидка відповідь на звернення та розв'язання поточних проблем користувачів. Візьмемо на себе спілкування з розробником, допоможемо користувачам ефективніше взаємодіяти з системою.
Навчання користувачів та консультації бізнес-аналітика щодо розвитку системи з точки зору продажів та сервісу, а не підлаштування під систему
1
2
3
Невдача — це просто можливість почати знову

але цього разу більш розумно

Генрі Форд
1945
Назад
Вперед
>200
95%
<30
проєктів
впровадження
задоволених
клієнтів
хвилин до
першої відповіді
АКЦІЯ
СІЧНЯ
Звичайна ціна
За пакет 5 годин технічної підтримки
3750 грн
Тільки в
січні

5 годин підтримки
Контроль над поставленими завданнями
Трекінг часу на вирішення
3000 грн
ВИРІШИЛИ?
СТАРТУЄМО?
F.A.Q
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ НА ПІДТРИМКУ
ПОСПІЛ
КУЄМОСЬ?
support@pddpro.com.ua
+38 (097) 000-3507