Цей сайт використовує cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші вподобання, це допоможе показати краще для Вас
Блог

ЯК ПОБУДУВАТИ КОНВЕЙЄР ЛІДІВ

Як побудувати конвеєр лідів якщо ви не Розетка, Бітрікс або Планета Кіно?
Кожен бізнес потребує нових лідів, але не кожен керівник хоче цим займатись. На жаль. Керівники з радістю поринають в фінанси, виробництво, найбільш сміливі в продажі, найрозумніші йдуть вчитись або витрачають гроші на «будівників відділів продажів».
Як зробити з вашого маркетингу конвеєр лідів, який буде регулярно генерувати дохід?
Відповідь проста: почніть виробляти контент.

Так саме зараз, коли весь контент про війну, ви маєте робити бізнес-контент, бо люди цього потребують.

Чому бізнес не продукує контент. 3 міфи про контент
  1. Створення контенту потребує багато ресурсів
  2. Ефективність контенту важко виміряти. Ми заробляємо чи просто гріємо повітря?
  3. Бракує експертизи, маркетолог не розбереться, а всі інші дуже зайняті

То ж простіше вибрати рекламу в соціальних мережах, розсилки або контекст і результат буде гарантовано. Поклавши  гроші на баланс і пішли ліди.


Тож чому саме контент дозволить вам генерувати ліди без значних витрат?

Ми виділяємо 2 напрями контенту: внутрішній (блоги, соц.мережі, статті, відео для сайту) та зовнішній для публікації в ЗМІ або інфлюенсери. Регулярне виробництво та дистрибуція контенту дає подовжений ефект при мінімальних витратах.
4 аргументи на користь контенту
  1. Аудиторія ЗМІ досить широка, вартість одного ліда нижча порівняно з вартістю ліда з таргету.
  2. Контент підігріває потенційних клієнтів, знижуючи вартість лідів та підвищує їх якість.
  3. Контент формує репутацію експерта та виділяє на фоні конкурентів, це німб, який буде завжди з вами, незалежно від ставок на аукціонах.
  4. Відео або публікація зможе приносити вам ліди навіть через 3 роки, а таргет втратить свою ефективність відразу після вичерпання бюджету.

Отже забирайте план, як створити контент з мінімальним бюджетом: 

Зробити контент-фабрику. Ваш бізнес має постійно генерувати контент та використовувати його з усіх сторін. Перепакуйте чинний контент. Приклад генерації контенту для виробника агротехніки: 
  • Відеозвіт з виставки – відзняли стенд, клієнтів, що цікавляться сівалками та боронами,
комерційний директор розповів про дві нові моделі, менеджер з продажу розповів про виставку, зробили коротке інтерв’ю з клієнтом.
  • Статті для сайту – як пройшла виставка, які моделі демонструвались на виставці, хто з
експонентів представив які новинки, тренди від лідерів думок
  • Пости в соц.мережах – тут можна не коментувати
  • Дайджест – з кількох статей можна зробити гайд або рейтинг
  • Лід-магніт для сайту або сторінки в соц.мережі
  • Розсилка – нагадаємо, що цей канал для B2B бізнесу переживає новий етап розвитку

Тобто з однієї події ми зробили 6 різних типів контенту, насправді є можливість зробити ще вебінари або навіть видати власну книжку тощо. Не стримуйте себе. Будьте контентними!