Кожен бізнес потребує нових лідів, але не кожен керівник хоче цим займатись. На жаль. Керівники з радістю поринають в фінанси, виробництво, найбільш сміливі в продажі, найрозумніші йдуть вчитись або витрачають гроші на «будівників відділів продажів».
Як зробити з вашого маркетингу конвеєр лідів, який буде регулярно генерувати дохід?
Відповідь проста: почніть виробляти контент.
Так саме зараз, коли весь контент про війну, ви маєте робити бізнес-контент, бо люди цього потребують.
Чому бізнес не продукує контент. 3 міфи про контент
- Створення контенту потребує багато ресурсів
- Ефективність контенту важко виміряти. Ми заробляємо чи просто гріємо повітря?
- Бракує експертизи, маркетолог не розбереться, а всі інші дуже зайняті
То ж простіше вибрати рекламу в соціальних мережах, розсилки або контекст і результат буде гарантовано. Поклавши гроші на баланс і пішли ліди.
Тож чому саме контент дозволить вам генерувати ліди без значних витрат?
Ми виділяємо 2 напрями контенту: внутрішній (блоги, соц.мережі, статті, відео для сайту) та зовнішній для публікації в ЗМІ або інфлюенсери. Регулярне виробництво та дистрибуція контенту дає подовжений ефект при мінімальних витратах.
4 аргументи на користь контенту
- Аудиторія ЗМІ досить широка, вартість одного ліда нижча порівняно з вартістю ліда з таргету.
- Контент підігріває потенційних клієнтів, знижуючи вартість лідів та підвищує їх якість.
- Контент формує репутацію експерта та виділяє на фоні конкурентів, це німб, який буде завжди з вами, незалежно від ставок на аукціонах.
- Відео або публікація зможе приносити вам ліди навіть через 3 роки, а таргет втратить свою ефективність відразу після вичерпання бюджету.
Отже забирайте план, як створити контент з мінімальним бюджетом:
Зробити контент-фабрику. Ваш бізнес має постійно генерувати контент та використовувати його з усіх сторін. Перепакуйте чинний контент. Приклад генерації контенту для виробника агротехніки:
- Відеозвіт з виставки – відзняли стенд, клієнтів, що цікавляться сівалками та боронами,
- Статті для сайту – як пройшла виставка, які моделі демонструвались на виставці, хто з
- Пости в соц.мережах – тут можна не коментувати
- Дайджест – з кількох статей можна зробити гайд або рейтинг
- Лід-магніт для сайту або сторінки в соц.мережі
- Розсилка – нагадаємо, що цей канал для B2B бізнесу переживає новий етап розвитку
Тобто з однієї події ми зробили 6 різних типів контенту, насправді є можливість зробити ще вебінари або навіть видати власну книжку тощо. Не стримуйте себе. Будьте контентними!